Эксклюзивные шаблоны Ucoz скачать бесплатно для Ucoz.
Самые потрясающие фильмы скачать для просмотра.
 

Шановні батьки!
Доводимо до Вашого відома, що організація освітньої діяльності у закладах дошкільної освіти здійснюється відповідно до законів України «Про освіту» «Про дошкільну освіту», Указу Президента України від 13.10.2015р. № 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Положення про дошкільний навчальний заклад, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затвердженого наказом МОЗ України від 24.03.2016 № 234),

Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів і форм власності,інших нормативно-правових актів.

Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти – державним стандартом, виконання вимог якого є обов’язковим для усіх дошкільних навчальних закладів. Освіта дітей дошкільного віку у межах Базового компонента дошкільної освіти здійснюється за комплексними і парціальними програмами, рекомендованими Міністерством освіти і науки України.

В умовах освітньої реформи «Нова українська школа», що здійснюється Міністерством освіти і науки України, важливим завданням є забезпечення наступності між ланками освіти – школою і дитячим садком. Гармонійний розвиток особистості дитини у період дошкільного дитинства та старту шкільного життя – основа подальшого її успіху в умовах безперервної освіти впродовж дорослого життя.

Саме тому підготовлено нову редакцію програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», яка отримала гриф Міністерства освіти і науки України та Міністерства Юстиції у вересні 2017року.

Способи практичного впровадження спрямовані на особистісний розвиток дошкільника в різних видах діяльності становлять безумовний пріоритет.

Як методичний супровід до Програми розроблено навчально-методичний комплект.

Окрім власне Програми він містить такі матеріали, як от:

  • Методичні рекомендації для педагогів – книга вихователя (ІІІ частини)
  • Книга дошкільника ( ІІІ частини) містить розвивальні ігри, завдання та вправи для спільної взаємодії дорослого з дитиною.

Мета пропонованих форм роботи сприяти особистісному розвитку та поглиблювати індивідуальні досягнення дитини у різних видах діяльності – здоров’язбережувальній, пізнавально-дослідницькій, ігровій, мовленнєвій, образотворчій, господарсько-побутовій, а також під час спілкування.

Завдання у книзі дошкільника змістовно привязані до теми дня та узгоджені з плануванням у книзі вихователя.

  • Довідник для батьків ( ІІІ частини) – це інформаційно-довідкове видання У ньому подані поради батьками щодо організації змістовної взаємодії з дітьми вдома.
  • Альбом художньо-творчої діяльності ( ІІІ частини) призначений для занять з образотворчої діяльності з дітьми.

Для зручності використання навчально-методичного комплекту створили сучасний електронно-методичний ресурс «Впевнений старт» у ньому розміщені наочні, методичні, медіа та інші матеріали. Вільно користуватися представленим інформаційним контентом можуть усі учасники освітнього процесу - вихователі, батьки і діти.

Програма орієнтована на останній рік дошкільного дитинства.

Насамкінець зазначимо, що якісно реалізувати Програму може кожен вихователь, якщо діти, з якими він буде працювати будуть забезпечені:

книгами дошкільника(3), альбомом художньо-творчої діяльності (3), та довідником для батьків(3) ціна 1 комплекту на 1 дитину 300,0 грн.

Щоб придбати комплекти дітям необхідно уже зараз, у травні замовити кількість примірників і впродовж травня, червня,липня,серпня заощаджувати 75,0 грн. кожен місяць, щоб у вересні викупити ту кількість примірників яку ми замовимо.

У дошкільному закладі у 2018-2019 н.р. у 2-х старших групах будуть виховуватись, 40 дітей, отже замовляти необхідно 40 примірників.

 

Адміністрація ДНЗ№ 35 «Лелека»

 

Консультації спеціалістів «Садок і Родина» у квітні травні будуть проведені за тематикою:

 

 

1.«Розвиток комунікативної активності дитини дошкільного віку-

Мішина Т.А.-вчитель-логопед;

2.«Про що мають пам’ятати батьки під час вступу дитини до 1 класу»-

Бочорішвілі Ю.А.-вчитель - логопед;

3. «Принципи роботи з дитиною з розладами аутичного спектру» -

Білик Я.Я.-вчитель-дефектолог

4.«Затримка мовленнєвого розвитку дитини.»-

Губарєва Н.Г.-вчитель-логопед.

 

 

Тематика консультацій практичного психолога у консультаційному пункті:

 

1. Що повинні знати діти в 6 річному віці. Психологічна готовність дитини до навчання у школі.

2. Підготовка до школи дітей , які не відвідують дошкільних закладів.

3. Перші кроки в світ взаємин.

4. Дорослі-дзеркал для дитини.

5. Дитячі примхи.

6. Активізувати процес пізнання можуть батьки дитини.

7. Дошкільний заклад з групами короткотривалого перебування дітей.

8. Про планування освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі.

9. В органічній єдності . Здійснення індивідуального підходу до дітей у процесі підготовки до школи.

10.Про варіативні організаційні форми роботи з дітьми, які не відвідують дошкільний заклад.

11. Дошкільну освіту – всім дітям.

12.Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах.

13. Дисципліна – не покарання.

14. Граматика дисципліни.

Консультації усіх спеціалістів у ДНЗ « ЛЕЛЕКА» можна отримати кожен другий четвер кожного місяця з 10.00 до 12.00, 15.00-16.00.

Тематика консультацій вчителя-дефектолога у консультаційному пункті:

 

1. Як позбутися ЗПР?

2. Що таке пізнавальна діяльність або чому дитина повільно мислить?

3. Формування кольоросприймання та кольоропізнання у дітей дошкільного віку.

3. Виховуємо впевненість дітей у собі

4. Особливості порушення мови у дітей із затримкою психічного розвитку.

5. Розвиваємо почуття часу у дітей старшого дошкільного віку.

6. Вчить дітей відгадувати загадки.

7. Як навчити дітей посидючості та уважності?

8. Навіщо потрібно розвивати дрібну моторику.

9. Розвиток мови та математичних уявлень дітей із ЗПР.

 

 

Консультації ст. медичної сестри  у квітні травні будуть проведені за тематикою:

"Ротавірусна інфекція",

"Попередження інфеційних та кишкових інфекцій".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МУЗИКУЄМО ВДОМА!

Поради для батьків щодо музично - естетичного виховання дітей:

  • співайте разом зі своєю дитиною вдома забавлянки, колискові тощо;
  • слухайте разом із дитиною музику в живому виконанні, аудіозаписі;
  • музикуйте з дитиною на музичних інструментах (справжніх, іграшкових);
  • імітуйте голоси персонажів під час читання з дитиною казок;
  • влаштовуйте вдома імпровізовані танцювальні виступи;
  • готуйте разом з дитиною музичні номери, виступи - сюрпризи до родинних свят;
  • грайтеся з дитиною в музичні ігри;
  • підтримуйте розмову з дитиною коли вона ділиться своїми музично-естетичними враженнями;
  • поповнюйте домашню музичну фонотеку музичними казками, дитячими піснями тощо...

Як організувати музичні заняття вдома?

  • домашні музичні заняття варто проводити щодня й бажано в той самий час;
  • на початковому етипі домашні музичні заняття можуть тривати 10 - 15 хв;
  • перш ніж проводити заняття, слід створити для нього відповідні умови - продбати про хороше освітлення, вимкнути мобільний телефон, телевізор;
  • для музичних домашніх занять доцільно обирати співи, слухання музики, інструментальне музикування;
  • музичні твори мають бути високохудожніми, яскравими, зрозумілими і нетривалими за звучанням 3 - 5 хв;
  • можна виготавлювати музичні інструменти разом з дитиною;
  • необхідно ініціювати в дитини бажання створювати власні пісні, казки, тощо;
  • музичні заняття можна проводити на відкритому повітрі, спонукаючи дитину прислухатися до звуків довкілля. 

10 золотих правил для батьків:

  1. намагайтеся вчитися разом з дитиною;
  2. не проушуйте творчий процес дитини своїми зауваженнями та настирними порадами;
  3. привчайте дитину не боятися складних завдань, а знаходити різні варіанти їх рішення;
  4. ініціюйте домашні музикування та "хвилинки" співу;
  5. сприймайте виконання спільного завдання не як батьківське забовязання , а як творчість;
  6. виявляйье щиру зацікавленність спульним музикуванням;
  7. створюйте творчу атмосферу під час спільного музикування;
  8. будьте у суспільному музикованні з дитиною співучасником , а не ментором;
  9. перетворюте домашнє навчання та музикування на музичних інструментах та зохопливу гру;
  10. відвідуйте разом з дитиною опери, балети, театри, тощо. 

 

 

 

 

 

ЗРОЗУМІТИ  ДИТИНУ

пам’ ятка для батьків, діти яких  переживають кризу трьох років

ВАРТО:

  • підтримувати атмосферу любові, ласки, безпеки й забезпечувати захист;
  • давати прості та чіткі інструкції, що ними дитина може керуватись;
  • підтримувати і хвалити за досягнення;
  • учити дитину основних правил безпеки;
  • встановлювати розумні межі поведінки і стежити за їх виконанням;
  • радіти розумовій активності та сприяти її проявам у дитини;
  • приділяти дитині час  і забезпечувати можливості для розвитку її мислення;
  • пояснювати джитині, що для чого робити, як робити тощо;
  • дозволяти дитині виражати як позитивні, так і негативні  емоції;
  • показати дитині різні способи вираження своїх почуттів;
  • залишатися спокійним під час спалахів гніву дитини -  не поступатися, але й не зловживати владою;
  • називати почуття, що їх переживає дитина в конкретній ситуації, та озвучувати їй свої переживання;
  • виражати своє невдоволення  лише щодо вчинків дитини, а не до неї самої;
  • утримуватися від суперечок про те, хто має рацію, а хто ні;
  • ставитись до дитини, як до «чудової, надзвичайної трирічки».

НЕ  ВАРТО:

  • конкурувати за владу з трирічною дитиною;
  • вважати, що хороші батьки – це ті, в яких дитина слухняна;
  • пригнічувати дитячу активність і самостійність, карати за імпульсивність;
  • ставитися до дитини, як до «жахливої трирічки»;
  • відмовлятися встановлювати межі й вимоги до поведінки дитини;
  • очікувати забагато від дитини, наче вона вже й справді доросла;
  • гадати, що дитина гратиме з іншими дітьми раніше, ніж навчиться грати біля них;
  • соромити та  ігнорувати дитину.

 

    ТУРБОТЛИВИМ БАТЬКАМ

СОЦІАЛІЗАЦІЯ ТА ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ

 

         Науковці визначають, що соціалізація – це процес і результат засвоєння та активного відтворення соціального досвіду, здійснюваних у спілкуванні та діяльності. Основним компонентом соціалізації є виховання, а виховання – це провідний і визначальний початок соціалізації багатоаспектного людського буття. Оптимальним періодом для формування соціалізації – дошкільні роки. Регулярне спілкування та взаємодія дітей цього віку – це передумови формування та розвитку самоповаги, почуття власної гідності, вміння спілкуватись з однолітками і дорослими, усвідомлення своєї приналежності до певної статі, групи. У цей час діти оволодівають умінням контролювати себе, вчаться розуміти власні почуття та почуття інших, брати на себе відповідальність, надавати допомогу один одному, з повагою та розумінням ставитися до індивідуальних особливостей дітей. Формуванню соціального досвіду сприяє гра, яка є найважливішим видом діяльності дітей дошкільного віку.

В які ігри грають наші діти?

         Ігри можна умовно поділити на дві групи: творчі та ігри з правилами.

         Особливо подобаються дошкільнятам творчі ігри.

         Цікавий експеримент провів відомий психолог Д.Б.Ельконін. Він запропонував своїм донькам грати… в сестер. Дівчатка трохи здивувалися (адже вони й так сестри), але пропозицію прийняли. За час гри, що тривала кілька днів, у них не виникало ніяких конфліктів та сварок. Виконуючи правила, вони поводилися так, як мають поводитися сестри: старша керувала молодшою, поступалася їй, опікувалась нею; молодша слухалась.

         Беручи на себе роль дорослого, дитина відтворює в грі його життя, діяльність та взаємини. Так вона пізнає навколишнє, засвоює норми поведінки. Гра дає змогу самостійно застосовувати набуті знання.

         Моделюючи ту чи іншу життєву ситуацію, дитина має підпорядкувати свою поведінку вимогам ролі ( матрос виконує накази капітана, діти слухають вихователя тощо). І якщо в грі дитина завжди дбайлива, смілива, уважна, приязна, то ці якості вона виявлятиме і в своїй поведінці, у спілкуванні з дорослими й ровесниками.

         Придивіться до свого малого. Кого він наслідує?

         Діти будь-якого віку дуже люблять гру в сім'ю. Вона дає великі можливості для формування якостей, необхідних кожній людині як майбутньому сім'янинові. На жаль, взаємини батьків не завжди є взірцевими, бажаними для наслідування.

         Поговоріть з дитиною про те, якими мають бути батьки: тато, наприклад, дбає про сім'ю, він і працює, і разом з мамою закуповує продукти, виховує дітей тощо. Бажано показати дитині зразок рольової поведінки. Ігри з ляльками завжди  соціально вмотивовані, вони сприяють вихованню добрих почуттів (ніжності, доброти, чуйності, співчуття, ласки). Але в реальному житті не завжди є умови, які можна було б брати за приклад малюкові. Тому батьки повинні створити такий зразок, включившись у гру своєї дитини з лялькою.

         Чому виникають ігри, які не мають позитивного впливу на виховання дитини? Справа в тому, що дошкільник через свій малий життєвий досвід ще не може правильно оцінити й усвідомити побачене. А свої враження отримує стихійно, спілкуючись з дорослим. Тому дуже важливо відвернути увагу дитини від негативного у поведінці дорослого, показати приклади, гідні для наслідування.

         Джерелами дитячої гри є насамперед спостереження (наприклад, під час відвідування лікарні зверніть увагу на взаємодію лікаря та пацієнта; під час покупок у магазині – продавця та покупця; під час поїздки у транспорті – водія та пасажирів тощо). Читання художньої літератури, перегляд телепередач, іграшки також дають змогу поглибити й розширити дитячі уявлення.

         Ігрове спілкування дорослого з дитиною дає змогу спрямовувати хід гри, вчить дітей діяти. Так, усі діти люблять грати в «шоферів». Малий сідає на стілець, крутить уявне кермо й рушає в дорогу, імітуючи при цьому гудіння двигуна. Запитайте в сина: «Ти, мабуть, їдеш у гості до свого друга? А де він живе?» Цим Ви спонукаєте дитину замислитися, поставити певну мету в грі.

         Всіляко заохочуйте будівельні ігри. До початку будівництва запитайте в сина, що він хоче будувати, для кого ця споруда. Порадьте, як будувати, але не поспішайте допомагати. Буває, що споруда мало схожа на задуману. Не засмучуйтеся. Для малого головним є сам процес самостійного втілення задуманого в життя. Після закінчення гри поговоріть із сином про результат його творчості, подумайте разом, як назвати споруду.

         Для розвитку дитини важливі й ігри з правилами. Так, обов’язковою є регламентація, виконання правил, бо інакше гра не складеться. Але робить це дошкільник із задоволенням. бо його приваблюють ігрові ситуації. Непомітно для себе, розв’язуючи пізнавальне завдання, дитина в процесі гри закріплює знання про різні предмети та явища, збагачується її словник, розвивається мовлення.

         Ігри з правилами умовно можна поділити на дидактичні (навчальні) та рухливі.

         до перших належать настільно-друковані, словесні та з іграшками. Вони сприяють насамперед розвитку пам’яті, мислення, координації рухів, формують уміння узагальнювати та порівнювати.