Эксклюзивные шаблоны Ucoz скачать бесплатно для Ucoz.
Самые потрясающие фильмы скачать для просмотра.
 

Рекомендації батькам щодо розвитку пізнавальної  сфери  майбутнього першокласника

УВАГА

  • використовуйте дидактичні ігри з чіткими правилами;
  • долучайте дитину до виконання завдань за  попередньо розробленим планом дій: створення будинків із конструктора, малюнки, орнаменти, аплікації, вироби, форми яких ви окреслюєте словесно або за допомогою схеми;
  • вчить дитину переказувати розповіді, казки за схематичним планом, складеним вами;
  • пропонуйте  дитині  повторювати слова, цифри, речення, сказані вами; незавершені фрази, які потрібно завершити; запитання, на які  необхідно відповісти;
  • вчить дитину порівнювати, аналізувати  зразок і результат своєї роботи або роботи інших, знаходити і виправляти  помилки;
  • частіше пропонуйте дитині, особливо з низьким показником розвитку уваги, вправи:  у газеті, старій книзі на одній зі сторінок закреслювати усі літери «а», намагаючись не пропускати їх. Завдання  поступово можна  ускладнити, попросивши дитину закреслити всі літери «а», обвести у кружочок усі літери «к», підкреслити всі літери «о».

ПАМ’ ЯТЬ

  • поєднуйте словесне пояснення  під час ознайомлення дитини з новим матеріалом і повторення вивченого з наочністю або із  зображенням тих предметів чи явищ, про які йдеться, використовуйте малюнки, схеми, таблиці;
  • розвивайте у дитини – для поліпшення процесу запам 'ятовування – уміння аналізувати, виділяти у предметах зв' язки, ознаки, порівнювати предмети та явища між собою, знаходити в них спільне й відмінне; здійснювати узагальнення, поєднувати різні предмети за  якимись загальними  ознаками; класіфікувати предмети та явища на основі узагальнення.

МИСЛЕННЯ

  • розширюйте кругозір дитини, її основні уявлення про  природні, соціальні явища, спонукайте дитину набувати нові знання і враження, обговорюючи з нею прочитані книжки, аналізіруючи поведінку людей;
  • просіть дитину після читання їй уголос казок, розповідей переказати їх, відповісти на запитання, поставити свої;
  • розвивайте у дитини вміння будувати розповідь за картинкою, планом, темою; допомагайте формулювати висновки, міркування, робити  умововиводи;
  • додавайте вправи з копіювання зразка і відпрацювання окремих графічних навичок у заняття з малювання, ліплення, виготовлення різних виробів. Це дасть можливість розвивати вміння планомірно досліджувати предмети, фантазувати, уявляти;
  • включайте в заняття  завдання на порівняння кількох предметів або явищ, класифікацією, узагальнення різних предметів за загальними ознаками, знаходження «зайвого слова» або зображення, не  пов' язаного загальною ознакою з іншими, складання цілого з частин

 

 

Яким має бути виховний процес?

    Виховання не може бути стихійним. Чітке усвідомлення батьками чого вони хочуть і чого вони не хочуть, допоможе їм сформулювати свою позицію як вихователів і намітити стратегію виховання.

     Ось його головні принципи:

- дитина має право бути такою, якою вона є;

- дитина повинна знати, чого від неї хочуть батьки, що в її поведінці задовольняє їх, а що - ні. Батькам необхідно аргументувати свої претензії;

- дитину не можна карати за те, чого він не знав. Відповідальність дітей за вчинки повинні базуватися на їхньому розумінні вчиненого;

- батьки не повинні будь-що вимагати від дитини, якщо самі не дотримуються цих вимог;

- дитину не можна карати за поведінку, в якому немає злісного непослуху. Необхідно відрізняти дитячу безпорадність і небажання слухатися. Наприклад, безпорадність, яка базується на забудькуватості, виникає в результаті помилок і випадковостей. Злісний ж непослух є обдуманим актом, відмовою визнавати батьківську владу. Виявляється він лише тоді, коли дитина знає, чого хочуть від нього батьки, але робить все навпаки;

- конфлікт необхідно закінчувати демонстрацією ніжності. Дитину необхідно заспокоїти, приголубити;

- стосунки з дітьми необхідно будувати, керуючись любов'ю;

- гідність дитини не можна принижувати фізичними покараннями. Вони порушують права члена сім'ї і суспільства і свідчать про безсилля батьків, як вихователів.

      Порушення цих правил, відсутність або нестача загальної культури у батьків призводять до їх жорстокого поводження з дітьми.

      Навпаки, виконання цих принципів сімейного виховання дітей допомагає створити атмосферу емоційної захищеності дитини, привчити її поважати інших. Батьки починають краще розуміти емоційні та фізичні особливості різних періодів дитинства, більш доцільно вибирають методи виховання відповідно до індивідуальних потреб дівчаток і хлопчиків.

Шановні батьки!

     З метою надання всебічної допомоги сім'ї з розвитку, виховання та навчання дітей, сприяння соціалізації дітей дошкільного віку, які виховуються   в  умовах  сім'ї,   в  дошкільному   навчальному   закладі   № 35

«Лелека» організована робота консультативного центру «Садок и Родина». Батьки можуть запитувати і отримувати відповіді на питання за телефоном і безпосередньо під час консультування.

   До роботи у консультативному центрі залучені педагоги і фахівці дошкільного закладу: вихователі, практичний психолог, вчителі-логопеди, вчитель - дефектолог, медичні сестри, музичні керівники, лікар- педіатр.

 

Вихователь -методист ДНЗ № 35 « Лелека» - Полтавець Тетяна Вадимівна.